miercuri, 30 iunie 2010

Hai sa ne tampim cu totii ..

Doamne.. Nu ne mai saturam si noi o data de toate pitipongiile astea?! Jur nu mai pot merge nicaieri fara sa intalnesc macar trei sau patru pitopoance, fete sau cum mai vreti sa le mai numiti. Ce dracului, am ajuns o tara plina de astfel de specimene. Si culmea, in loc sa scada numarul lor, creste. Toata lumea stie ce inseamna pitipoanca, toata lumea le ironizeaza si totusi, parca toata lumea se schimba.

Fete machiate strident. Tone de fond pe fata. Prea mult fard de pleoape. Prea mult ruj roz si sidefat. Fuste mini. Tocuri (obviously). Bluze scuurte cu mari decoltee. Culmea : nici nu isi dau seama cat de penibile sunt .. Daca incerci sa le zici ceva, stii ce-ti spun : "zici asta pentru ca ma invidiezi". De ce te-ar putea invidia vreodata cineva cu mai multi de doi neuroni in cutia craniana?! De ce?!

M-am uitat zilele trecute pe cocalari.com si m-am crucit. Sincer. Nu credeam ca exista fete in halul asta. Partea proasta e ca sunt si baieti.. bosii bosilor. Lanturi groase de aur. Bine-cunoscutii ochelari de soare (in casa). Texte pline de intelepciune. Poze modificate in photoscape (photoshop'ul e prea complicat). Si am vazut si femei in varsta. Femei la 40 de ani, cu poze pe profilele lor de hi5, actualizate zilnic. Mi se face scarba ..

What's next kids? :)

3 comentarii:

  1. Daaa. Am uitat. Dar vad ca m-ai completat tu, ceea ce e bine :D

    In orice caz..sa le dea Domnu' sanatate la iepuri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ar trebui sa imi dai add :D

    RăspundețiȘtergere