vineri, 25 iunie 2010

Viata ca o curva :).


Titlul nu e ce credeti. Nu voi tine vreo predica ceva despre cat de curva e sau nu e viata. Nu. E de fapt titlul noii piese promovate de Florin Chilian. Am fost aseara la miniconcertul, sa spun asa, lui. La lansarea albumului sau si cartii de poezii al lui Marius Marian Solea. Cartea o primesti impreuna cu noul album al lui Chilian, "Autistul". A fost prima oara cand l-am vazut in carne si oase pe acest mare artist. Poate par prea mari cuvintele astea.. dar de multe ori sunt atribuite unor oameni fara valoare, asa ca e timpul sa le primeasca macar o persoana care sa le si merite.

Toata lansarea asta a fost de fapt o acoperire pentru adevaratul scop al intalnirii, si anume salvarea operelor lui Brancusi. Dar sa nu mai repet ceva despre care cred ca macar de acum inainte se va vorbi. Adevarul e ca ma bucur nespus ca l-am vazut, ma bucur nespus ca am reusit sa il ascult live pentru ca e unul din putinii oameni ca lumea din tara asta.

Albumul l-am ascultat imediat cum am ajuns acasa si e chiar fenomenal. S-a intrecut pe sine de data asta. Oricum cuvintele nu pot descrie indeajuns toate senzatiile si emotiile pe care le traiesti ascultand piesele.. dar pot spune ca iti merg la suflet. Te fac sa te simti mai bine si cand te simti undeva.. sub pamant. Chilian are darul asta si nu e putin lucru. Sincer, nu ma asteptam sa ma simt (cu mult) mai bine decat ma simteam de fapt, sau macar sa am senzatia ca ma simt asa in timp ce ascultam piesele.

O dau in sentimentalisme. Deci sa revenim. Si poeziile sunt foarte frumoase. Deci si cartea merita citita. Bine, nici nu ai cum sa te indoiesti de altceva, avand in vedere ca nu cred ca Florin Chilian ar lansa sau ar promova o carte fara valoare. Marius Marian Solea mi-a lasat impresia unui om inteligent, de o mare valoare culturala, care a spus scurt si la obiect tot ce trebuia pentru a ma face sa ma gandesc mai atent la operele lui Brancusi.

Conchid cu indemnul ce e chiar subtitul al albumului lui Chilian : "Nu-l mai goniti pe Brancusi ! "


Un comentariu:

  1. Take a look on my blog - http://sketchbooksix.blogspot.com/
    Follow me if you want =)
    And you can add me too on facebook or twitter to get updates - http://www.facebook.com/pages/sketchbooksix/115911201780153.
    http://twitter.com/sketchbooksix
    ♥, Johanna

    RăspundețiȘtergere