duminică, 20 iunie 2010

"Mamaa.. ce circumvolutiuni are asta." Sau nu.

Ok si .. nu sunt slaba. Unii spun ca nu sunt grasa, desi ma consider asa. Se zice ca as fi .. "potrivita pentru inaltimea mea" . Whatever that means .. Imi dau seama ca asta e o prostie. Ori esti slab, ori esti gras. Nu cred ca aici exista cale de mijloc. Si imi pare rau, pentru ca in mod normal ar trebui sa existe. Intr-o societate normala cel putin. Nu in Romania in orice caz.

Mentalitatea asta tampita iar este de vina. La noi exista tipuri, sabloane de fete, de corpuri .. Totul e negru sau alb : ori esti "buna" ori esti.. gen "bleah..ce cauta si grasa asta aici?!". Fac parte din categoria no. 2. Si imi pare rau pentru ca nu stau bine la capitolul "incredere in sine". Lucruri de genul asta ma doboara, iar o insulta valoreaza ptentru mine cat cel putin zece complimente. Deci ma doare.Dar nu asta e problema .. principala.

Mi se pare de neinteles faptul ca suntem in secolul XXI si totusi traim intr-o societate atat de primitiva in care conteaza atat de mult felul in care arati. C'mon, cine nu a realizat pana acum ca fizicul detine puterea. Cand eram mai mica speram sa ma insel si iata ca, totusi, zilnic mi se pare ca opinia mea devine din ce in ce mai clara. Prima impresie nu o face creierul. Nu te vede baiatul din fata si spune "Mamaa .. ce circumvolutiuni are asta !" ( precum spunea Teo, din trupa Deko, in unul din multele sale show-uri ). Nu. Zice "Mamaa .. ce buna e asta !" sau "Mamaa .. ce mare e asta !" ( Invariabil, substantivul "mama" se gaseste in fiecare exclamatie posibila. Baietii isi arata astfel iubirea materna --kidding--) 

So, cum se poate astepta cineva sa imi imbunatatesc parerea despre mine, cand, seriously, traim intr-o tara incarcata de superficialitate, in care e mult mai important sa fii buna decat sa fii .. hai sa nu zic desteapta, ar fi adio modestiei mele dar, cat de cat normala, absolut nepitipoanca ?! Think about that.

Un comentariu: