miercuri, 18 august 2010

A mai ramas putina magie..

... si cine stie, poate va incepe in final sa imi rezulte si mie. Sincer, chiar sper sa fie asa. Sunt izolata de ai mei prieteni.. la 45 de km de oras, si totusi ma simt mai fericita decat m-am simtit vreodata in ultima luna - cel putin. Aseara am adormit zambind. Azi dimineata m-am trezit zambind. Nu m-am oprit din zambit toata ziua.. E ceva, nu? Mai ales ca eu tot timpul gasesc ceva de.. nezambit.

Si totusi, dupa ras vine plans. Ai avut vreodata impresia ca urmeaza ceva rau? Eu asa o am acum. Stiu ca in curand iar o sa se spulbere tot.. iar sperantele mele iar se vor duce pe apa sambetei.. Dar stii ce? Nu imi pasa. Vreau sa ma bucur de clipele astea de fericire, putine asa cum sunt ele. ..poate.. poate va incepe in final sa imi rezulte si mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu