vineri, 20 august 2010

I guess he's just not that into you, is he?

Evident, s-a intamplat precum am prezis. Jeez..I hate when I'm right !! Cum am reusit sa trec, dintr-o stare de euforie, intr-o stare de deprimare acuta, nu am nici cea mai mica idee. Banuiesc ca asta e unicul truc al meu.. din nefericire.

Ceea ce ma frapeaza este puterea mea - nevruta, pot sa adaug - de a imi face sperante chiar si atunci cand sunt absolut constienta de consecintele unei anumite intamplari. Stiam..stiam (!!) ca nu e ceva reciproc. Ca, logic, nu o sa se intample nimic. Ca nimic nu o sa iasa din toata chestia asta. Nimic bun trebuie, din nou, precizat. Si tot am sperat. Cat de patetic poate fi asta?! Enervant sigur este, pentru mine cel putin..

Cred ca mi-e ciuda. Da, asta ar exprima cel mai bine starea mea.. Si stiam.. stiaaam !! Si, evident, degeaba.

Banuiesc ca, asta e. Banuiesc ca trebuia sa stau la locul meu. Banuiesc ca nu trebuia sa am incredere in mine. Vezi, parca e mai bine asa.. macar asa stiu sigur ca sunt incapabila sa plac cuiva. Less mizery for me.

I give up anyway.. Si mi-e ciudaa !! Off..

2 comentarii:

  1. Si daca nu sperai,daca nu incercai ti-ar fi parut rau gandindu-te cum ar fi fost daca..right? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e.. exact la asta ma gandeam acum. Ca regret doar ce nu am facut..

    RăspundețiȘtergere