marți, 31 august 2010

Carrying vs happiness ..

E ea.

Aceeasi ca intotdeauna. Aceeasi fata visatoare, cateodata rupta de realitate. Da. Ea. Aceeasi care crede totdeauna in partea buna a celor pe care ii cunoaste. Aceeasi care spera tot timpul. Aceeasi fata care crede in prietenii adevarate. In relatii stabile. De durata. Aceeasi care nu uita niciodata niciun moment penibil prin care a trecut. Niciun cuvant jignitor adresat ei. Aceeasi care nu are nimic, dar nimic special. Si care totusi, nu poate fi ca ceilalti. Nu poate sa nu ii pese. Caci ar fi atat.. dar atat de usor daca nu i-ar fi pasat. O persoana inteleapta, una in care are incredere, desi e ciudat, i-a spus ca merita sa fie fericita. Ca isi doreste ca ea sa fie fericita. Si totusi.. niciodata nu e. De ce?! Ea nu e perfecta.. nu e sfanta. Dar sunt altii.. altii mult mai rai ca ea. Pana si ei sunt fericiti. Si ea..?! Why isn't she, even for a week, completly happy?!

Because she cares.. Si e platit atat de scump lucrul asta.. :)

8 comentarii:

  1. E ciudat sa vezi cum cineva trece prin aceeasi situatie ca tine...
    E bizar sa citesc ce scrii,si sa mi se para gandurile mele..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu credeam ca poate cineva sa simta aceleasi lucruri pe care le simt si eu. Nu te cunosc, si totusi tu tocmai ai reusit sa ma faci sa ma simt mai bine, cand niciunul dintre putinii mei prieteni adevarati n-au reusit asta.
    Multumesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia acum am vazut melodia...
    Daca as spune ca am ascultat-o o lunga perioada,ar fi prea ciudat..?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai ascultat-o acum sau mai demult? E o melodie prea frumoasa pentru a nu fi ascultata.. de mai multe ori.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu de ea de cand a aparut filmul.Mi-a placut coloana sonora a filmului enorm de mult.Si acum o ascult dar mai rar pentru ca ma coplesesc amintirile...

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu stiu de ea cam tot de atunci. E una din putinele melodii pe care pot plange fara sa ma simt .. ciudat. Ma face sa ma simt in largul meu.
    Imi pare rau daca te-am facut cumva sa iti aduci aminte de lucruri neplacute ..

    RăspundețiȘtergere
  7. Stai linistita,ca nu e nevoie sa-mi aduca aminte cineva...din pacate sunt prezente in memorie mereu..

    RăspundețiȘtergere
  8. Da.. stiu prea bine cum e sa iti aduci aminte mereu..mereu.. aceleasi lucruri mult prea neplacute.

    RăspundețiȘtergere