luni, 12 iulie 2010

Si randul meu cand va veni?!

Si randul meu cand va veni? Toate prietenele mele si-au gasit persoana aceea speciala.. care le intelege.. le adora. Cu care se cearta, se impaca, se joaca. Pe care o iubesc. Si chiar daca se despart de aceea persoana, tot timpul apare cineva pentru ele.

And somehow, I am the only one who remaines single all the time. Somehow, I am not capable of meeting someone special for me. Obviously, it's my fault. But what do I do wrong? Am I really that impossible, umbearable and keen?

Si, daca nu sunt eu (not likely).. atunci care e problema? Randul meu cand va veni?

2 comentarii:

  1. Cand vei fi pregatita sa-l primesti.Poate a venit si a plecat din prisma faptului ca nu te asteptai sau nu erai pregatita.Nu cred ca e ceva in neregula in asta.Randul ne vine cand suntem dispusi sa stam la rand. (: Parerea mea !

    RăspundețiȘtergere