duminică, 11 iulie 2010

Exista..sau nu?

Mai exista prietenie adevarata? Fie ea intre doua fete, intre doi baieti sau chiar intre un baiat si o fata? Prietenie..pentru ca realmente adevarat nu mai e nimic. Deci..revin. Mai exista?

De fapt.. ce intelegem noi prin prietenie? Intelegem ca persoana pe care o consideram prietena trebuie sa fie alaturi de noi la bine sau la rau -parca am fi la nunta. Trebuie sa ne dea sfaturi. Sa ne spuna unde am gresit. Sa ne spuna adevarul. Sa ne distram impreuna. Sa radem. Chiar sa si plangem impreuna. Sa nu fie invidioasa pe noi. Sa nu ne vorbeasca pe la spate. Asta intelegem. Sau inteleg eu.Intr-o lume in care fiecare e pe interes, pe propriul sau interes, mai exista prietenie?

Mai sunt persoane care sa fie sincere cu noi, sa tina la noi si sa ne ajute cand dam de necaz?
Eu cred ca mai exista. Pentru ca chiar exista. Fiecare om cu simt ar trebui sa fie capabil sa fie prieten pentru o alta persoana. Dar apoi.. mai ramane intrebarea. Din moment ce gasesti o astfel de persoana, esti tu in stare sa iti pastrezi prietenia cu ea? Esti tu capabil sa faci pentru ea acelasi lucru pe care si ea il face pentru tine?

4 comentarii:

  1. Exista oameni care ar putea fi potentiali prieteni.Exista persoane care au prieteni.Insa pentru a avea un prieten trebuie sa te ai pe tine, sa te cunosti si sa fii capabil sa intelegi pe ce se bazeaza o prietenie.
    Parerea mea este ca o prietenie nu consta neaparat in lucrurile care le-ai inumarat, o prietenie este bazata pe sentimente, nu numai pe lucruri materiale.Cand vrei si poti sa ajuti o persoana si sa nu o faci oricum, ci din suflet.Consider ca un prieten este o persoana asemeanea noua si totusi diferita.In prezent, un prieten este foarte rar, iar cand este trebuie pastrat cu atentie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahh, grea intrebare.Se poate construi o prietenie intre o fata si un baiat insa mai greu.Daca fata si baiatul se cunosc si stiu cum sa-si tempereze trairile si nu vor ajunge sa creada ca "se iubesc" mai mult decat niste prieteni, atunci o prietenie frumoasa s-ar putea lega.Insa, de cele mai multe ori, baiatul sau fata nu stie cum sa-si puna o bariera a sentimenteleor, iar de aici se ajunge la alte sentimenle care trece in cu totul si cu totul o alta emisfera, cel putin asta-i parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. In your case.In my case was diffrent :).

    Btw, imi cer scuze pentru greselile pe care le-am facut anterior.Oboseala isi spune cuvantul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Exista :D cred...adica asa imi place sa cred :)

    PS: sunt prea wasted ca sa ma loghez

    RăspundețiȘtergere