luni, 20 septembrie 2010

I'm so sick and tired.

M-am saturat.. S-a umplut paharu'. Si doamne.. se tot umple. M-am saturat de atatea secrete. De neincredere. De persoane rele. De neprieteni. De aparente care ma tot inseala. De persoane in care ar trebui sa n-am incredere si am. De atata rautate. De suflete pline de ura. De dezamagiri. De dureri de cap.

De ce sunt eu aia ciudata?! De ce imi bat capu' cu chestii de astea?! De ce imi pasa?! Sunt sleita de puteri. Ma lasa picioarele. Nici macar pe dinafara nu mai pot sa ma prefac. Si ma doare. Ma doare ca imi pasa de prea multi. Si ca nu le pasa si altora de mine. Pentru ca sunt penibila si plangacioasa. De m-ar ajuta macar fizicul. Sau capul.

Blogul ma ajuta. Acum mi-e criticat si blogul. Tot timpul mi se intampla asa. De ce nu gasesc si eu un lucru bun, nepatat?!

M-am saturat. Ma doare.

7 comentarii:

  1. De ce ti-ar critica cineva blogul?!
    Doare sa fii mereu dezamagita,si nu stiu daca te ajuta cu ceva dar ..eu gandesc in felul asta ca pe viitor o sa-mi prinda bine toate dezamagirile astea.Poate asa iti mai trece un pic..
    Vreau sa cred ca atunci cand "ma fac mare" gustul asta amar o sa treaca ..

    RăspundețiȘtergere
  2. E deja a 2a sau a 3a oara cand am parte de aceeasi dezamagire. Ce inseamna asta?!Cum reusesc sa nu invat din greseli deloc?!
    Tare am impresia ca e foarte posibil sa nu "ma fac mare" niciodata. Sa raman pe dinauntru acelasi copil naiv si plin de incredere in toti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm..daca e vorba de o dezamagire pe plan sentimental sau vreo "prietenie" care ti-a lasat gust amar..crede-ma ca si eu am patit chestiile astea nu doar o data..ci de vreo 3-4 ori :) Chiar daca mereu sufar vreau sa cred ca din fiecare dezamagire am cate ceva de invatat,si ca intr-un final or sa ma ajute toate chestiile astea..
    Si sunt foarte sigura ca toate dezamagirile,pusul la suflet orice chestie si nevoia mea de a schimba persoane care poate nu merita sau nu vor sa se schimbe,vor inceta atunci cand voi fii destul de matura si sictirita..Atunci o sa pot schimba ceva :P
    Sper ca ai inteles ceva din comentariul asta kilometric..

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahh cred ca am inteles ceva-ceva. O sa incerc sa tin minte. :) As always, thanks for the advice.

    RăspundețiȘtergere
  5. E omenesc sa ne lovim de tot felul de dezamagiri, de tot felul de oameni cu doua fete.Si eu trec acum printr-o dezamagire, printr-o stare asemanatoare cu a ta si totusi ma gandesc sa nu ma las omorata, ci sa profit de tot ce mi se-ntampla sa ma intareasca, chiar daca acum doare al dracu de tare.
    Daca blogul iti este criticat, nu lua criticile astea ca pe ceva rau, lasa-le sa fie constructive- in general asa fac eu.
    Cat despre lucrul ala bun pe care ti-l doresti, o sa vine el la tine, nu e nevoie sa-l gasesti tu pentru ca orice bine atrage un rau si orice rau atrage un bine.

    Eu iti doresc sa ai parte de lucrurile la care tu aspiri >:d< !

    RăspundețiȘtergere
  6. fa ceva sa te simti libera. picteaza de exemplu:) scrie minipoeme

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos pentru sfaturi !! :) ..amandurora.

    RăspundețiȘtergere