duminică, 12 septembrie 2010

Suntem curiosi cu totii.

E socant cata lume scrie pe blog. Cata lume are un blog. Si sunt atat de diferite.. De la bloguri despre mancare, la bloguri erotice. Sincera sa fiu chiar nu ma asteptam. Eu cand m-am apucat de scris pe blog m-am apucat din plictiseala. Apoi a devenit jurnalul meu. De a carui existenta stiu doar cateva persoane. In care am incredere. M-a scapat gura si poate am zis cui nu trebuia.. Dar nu cred ca persoana respectiva s-a mai uitat de atunci pe blog.

Oricum.. de la a povesti despre ceea ce ti se intampla, a posta poezii, creatii proprii, la a prezenta mancare sau a povesti detaliat toate experientele sexuale.. e ceva. Nu?! Nu vreau sa critic pe nimeni, din contra nici nu judec pe cineva. Doar ca e curioasa firea omului. Suntem curiosi cu totii. Ne alegem un motiv, un hobby, si incepem sa scriem. Sa facem poze. Sa punem muzica.

Daca ar stii toata lumea despre blogul meu, asta ar insemna sa intre pana in adancul fiintei mele. Sa umble in fiecare sertar din dulapul mintii mele. Dar poate numai eu sunt asa. Nu asta voiam sa zic.

Doar ca.. stateam sa ma gandesc. Din motive total diferite, ajungem sa facem acelasi lucru. Tot asa ca si cu blogul, tot asa ajungem sa facem aceleasi lucruri desi suntem fiinte total diferite. Ajungem la aceeasi facultate.. Ajungem la spital.. Sunt asa multe exemple. Astea sunt doar cateva.

Si totusi.. curios, nu?! Firea umana nu inceteaza sa ma fascineze.

7 comentarii:

  1. mai degraba e socant faptul ca tie ti se pare socant ca atata lume "scrie pe blog"; oamenii comunica, esti ca ei si ei sunt ca tine... te invidiz ca mai gasesti in firea umana motive de fascinatie... mie mi-a trecut

    multam de vizita (cum m-ai gasit?)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei sunt noua.. Si un pic prea naiva- nu ca ar fi motiv de lauda.
    Si.. ehehe .. Crezi ca eu mai stiu?! Imi place sa citesc. Si ajung pe diferite bloguri. Al tau e in top 5. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. da.. si eu ma fascinez zilnic aproape de ceea ce vad in blogosfera... suntem atat de diferiti si totusi atat de "la fel"... dar suntem frumosi, toti, in uratenia, nimicnicia, puritatea, in toate ale noastre! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Scriem despre ce cunoastem si stim.Incercam sa fim cei mai buni ,iar asta ne ajuta sa evoluam.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere