duminică, 5 iunie 2011

Deci, da.


And I'm happy. Like, really happy. N-am mai fost asa de muult timp.

Deci, da. Am scapat si de o parte din exaamen, am ramas fascinata de Bucurestiiiii, si m-am distraat asa mult, incat parca am vazut si eu ca apare in sfarsit soarele si pe strada mea (desi, la propriu, m-a prins ploaia).

Firstly, chiar am ramas fascinata. De-abia asteept sa merg acolo. Primu' oras in care m-am simtit si eu in largul meu. Primul oras in care am vazut muulti oameni imbracati total diferit, simtindu-se bine in largul lor, nepasandu-le daca ii vede cineva, nepasandu-i nimanui de fapt, de celalalt. M-am simtit libera. Pentru prima oara - cred - in toata viata mea. Atat de multi, atat de diferiti, atat de.. liberi.

Secondly, it took me some time to realise it, but I'm fine. I can live without you as my friend, I can have fun without you (lots of fun actually), I can breathe and talk and walk and &. So, I still miss you sometimes. Not in some cheesy, let's hold hands and be together forever way. I just miss you. Plain and simple. I miss your presence in my life. I miss you being there for me. I miss my best friend. But I'm fine, because, believe it or not, I'm not alone. I guess, after all, I'm stronger than I thought.

Deci, da. Sunt fericita. Si am de gand sa ma bucur din plin de perioada asta. Pentru ca la mine nu exista happily ever after.

3 comentarii: