marți, 21 decembrie 2010

Pariu ca nici Mosu' nu se astepta la asta.

Pff..dar cat de ironica poate sa fie viata !! Here I was, full of worries ( what if I don't like him, what do I do then ), and there he was, with his very little brain, waiting for my messages, waiting and in the same time, not answering to them.
Lucrul elementar pe care l-am uitat eu a fost acela ca, cateodata, anumite persoane sunt menite sa fie un anume tip de om toata viata lor. Par example, je sunt facuta sa fiu fata careia ii pasa prea mult, care se consuma prea mult - din toate cacaturile posibile, tin sa mentionez - sunt facuta sa imi pese chiar si de persoanele de care eram sigura ( !! ) ca nu o sa imi pese. Iar altii, ca de exemplu toti baietii care par sa-mi fie in preajma in ultima vreme, sunt facuti sa nu le pese, oricat de mult m-ar minti pe mine ca le pasa.
Well..the world still spins.. what goes around comes around.. iar excesul de adrenalina de aseara s-a dus incet incet in 24 de ore, facandu-i loc depresiei. Singura, cu trei zile inainte de Craciun. What else could a girl wish for? Pariu ca nici Mosu' nu se astepta la asta.
Anyway, vorba aia : "de la mine, pentru tine", my dear. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu