marți, 18 mai 2010

Pentru ca doare.

Ahh cati nervi am ! Cati nervi ! Si degeaba. Degeaba ! Pentru ce? Ca apoi sa ma calmez, si sa imi dau seama ca nu are niciun rost sa ma enervez ptr un lucru fara valoare? Da. Posibil. Da. Probabil. Si da, fara rost, avand in vedere ca deja sunt nervoasa. Sunt nervoasa, pentru ca.. (putin suspans) ..pentru ca.. Simt nevoia să fiu protejată de altcineva atunci când sunt în perioadă de repaus. De un braţ masculin ce-i înlătura pe toţi cei care încearcă să mă descurajeze. Vreau să mă simt în siguranţă, ascunsă după un tip ce mă protejează cu aura sa drăgăstoasă.. e citat..deci e imprumutat. Ma rog. Nu conteaza. Sa revenim la subiect. Pentru ca sunt nervoasa. De fapt nu.

Cred ca sunt mai mult deprimata decat nervoasa. Pfoai si cate motive sunt.. pentru ca mi se pare ca am ceva. Pentru ca am ceva. Sau mi se pare ca am ceva. Pentru ca am o parere prea proasta despre mine. Pentru ca sunt "proiectata" gresit. Cred. Poate. Posibil. Pentru ca fac ceva gresit tot timpul. Pentru ca sunt trista. Prea trista. Para motiv de multe ori. Desi acum am motiv. Ca sa fie clar. Pentru ca sunt singura. Pentru ca m-am saturat. Pentru ca nu am rabdare desi ar trebui sa am. Pentru ca fata asta, A. ,prin blogul ei, prin spusele ei (de la ea e citatul) a ajuns mai in mintea si in sufletul meu decat multi, poate prea multi oameni. ptr ca nu pot spune asta multor persoane. Pentru ca as fi considerata plangacioasa daca as face-o. Pentru ca de fapt chiar sunt plangacioasa cateodata. Pentru ca vad sentimente acolo unde nu sunt. Pentru ca sper tot timpul la mai bine. Pentru ca dau cu piciorul fiecarei sanse de a fi fericita care mi se ofera. Pentru ca sunt considerata imatura. Pentru ca nu pot sa imi exprim sentimentele clar si deschis atunci cand trebuie. Pentru ca sunt, de multe ori, considerata ciudata. Pentru ca imi pasa. De multi. De toti. De ceea ce cred toti.

Pentru ca sunt trista. Pentru ca.. doare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu