duminică, 9 mai 2010

What to do, what to do?

De fiecare data cand ma uit la un film.. de dragoste, devin visatoare. De fiecare data incep sa ma gandesc cum ar fi daca mi s-ar intampla si mie asa cum li se intampla fetelor din filme care sunt ori prea rasfatate si isi revin, ori prea timide si incep sa-si traiasca viata, ori prea emo si se schimba deodata total. Ma identific sau am impresia ca ma identific de fiecare data cand vad un film asa. Si ma enerveaza lucrul asta. ptr ca astfel, imaginatia mea creeaza scenarii absolut impresionante, incat as putea chiar sa dau ma fac scanarista. Si ma trezesc mai deprimata si mai visatoare cu fiecare film de dragoste pe care il vad. Si nu ma refer la filmele alea foarte siropoase cu replici pompoase. Nu. Ma refer la filme precum "chasing liberty" sau "step up the streets" sau "hitch" sau nu stiu.. se intelege. Si lucrul care ma enerveaza cel mai si cel mai tare e faptul ca apoi urmeaza trezirea la realitate. Urmeaza momentul cand imi aduc aminte ca nu., eu nu sunt una din fetele alea, care sa fie prea rasfatata, sau exagerat de timida, sau emo. Nu sunt una din fetele care sa aiba calitati ascunse, care sa isi gaseasca eul interior dupa ce intalneste baiatul care ii schimba total viata. Eu sunt una din fetele obisnuite, monotone, care nu are nimic iesit din comun, nicio calitate extraordinara, care sa iasa la iveala la aparitia "acelui" baiat in viata mea.. si nici macar nu exista acel baiat. Povestile sunt nerealiste. Baieti care sa fie buni la suflet, in interior, nu mai exista. Asta ma doare.. ca trebuie sa imi aduc aminte ca sunt o oarecare de fiecare data cand vad un film. si .. chiar doare.. pe mine cel putin ma doare.. 

Si m-ar putea intreba cineva de ce continui sa ma uit la filme daca e asa.. ptr ca, banuiesc ca sunt putin masochista. Nu pot sa incetez in a ma uita la filme.. ptr ca , desi la sfarsit urmeaza deziluzia, pe parcurs, sentimentul e placut. Da, chiar e. E placut sa stiu ca, chiar daca filmele sunt nerealiste si etc, macar .. macar stiu ca exista speranta. Poate nu ptr mine, dar ptr altii..ptr altele.. 

Si atunci?.. What are my options then? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu