luni, 26 decembrie 2011

It's Christmas, after all.


This Christmas I'm happy. And I mean it. I truly, deeply, mean it.

Craciunul a fost intotdeauna singura sarbatoare care pentru mine chiar a contat. Cu Mosu', fara Mosu', intotdeauna ne-am chinuit sa ne facem cate-un cadou, fie el mic, sau mare. Anu' asta, mai mult ca niciodata, ne-a iesit. Nici mie nu-mi vine sa cred ca zic asta, dar chiar ne-a iesit.
Muzica buna, atmosfera noua, brad superb, cadouri neasteptate. Pana la urma, asa si trebuie sa fie Craciunul, nu?

Deci, impresii despre primul Craciun in casa noua? It couldn't get any better.

Tnx, Mosule !

Un comentariu:

  1. Ti-am zis eu ca nu mai are niciun farmec Craciunul pentru mine? Am mancat non-stop zilele astea si nu am facut nimic productiv sau care sa-mi aduca un strop de fericire. Da' sper sa recuperez zilele urmatoare :)) Ma bucur pentru tine! >:D<

    RăspundețiȘtergere