marți, 8 noiembrie 2011

Trebuie sa ma repar.

Cica.. primesti ceea ce ai nevoie, nu ceea ce vrei.

Dar eu vreau, atat de mult, si de atat de mult timp. Si nu e o prostie. Nu e o papusa. Nu, nu e nici o masina. E ceva despre care cred ca toata lumea are nevoie. Eh, de asta duc lipsa grav. Sau poate nu, si poate imi imaginez eu..
Tot eu sunt cea care primeste, in schimb, dureri de cap, cearcane, nopti nedormite.

Si totusi.. E ceva ce nu inteleg. Daca ce vreau nu am nevoie, atunci de ce anume am nevoie? :)


Cand erai copil, nu te intrebai, 
Ce e fericirea, nu o cautai.


Un comentariu:

  1. Ce coincidenta astazi am postat si eu.. Melodia e superba si are un mesaj puternic. Imi plac foarte mult versurile: ,,Cand erai copil, nu te intrebai,/Ce e fericirea, nu o cautai."

    RăspundețiȘtergere