sâmbătă, 8 octombrie 2011

Upgradare: Adult.


Hmm.. mi-e somn. E 01:02 si tocmai am implinit 18 ani si o zi.

Ieri, la 00:00, dupa cele 2 mesaje primite, am simtit o lumina in juru' meu, de parca as fi devenit dintr-o data vreo sfanta martira iubitoare nascatoare, mama ma-sii, etc. A durat cam zece secunde, apoi am dormit dusa pana dimineata la 7. Undisclosed desires chiar nu ma lasa sa dorm niciodata in timpul saptamanii.

Recapitulare.
Urari alias asteptari de viitor :

  • cele oficiale, bine stiute, totdeauna scrise in mesaje, niciodata citite 
  • sa imi iau aparat
  • sa fiu iubita (adica ce, acum nu-s?!)
  • sa-mi creasca ciresele (sa ajunga macar la gradu' de portocale - slaabe sanse)
  • sa mi se indeplineasca toate visele (sincer, sper sa nu. Am avut un cosmar tare urat acum 2 seri)
  • sa nu ma schimb (ca om, ca persoana, ca de spalat tre' sa ma mai spal si eu.. nu?!)
Chestiute alias de tinut minte :
  • I must enjoy the little things in life, they take the most room in my heart.
  • Trebuie sa beau cafea inainte de orele de franceza. - masura de precautie, pentru a nu mai adormi niciodata .
Hmm.. sunt mare. O sa incerc sa nu mor de atata fericire.
P.s. Thank you for the hug. It really made my day :*.

2 comentarii: