luni, 16 mai 2011

Simple life.


"Stii ca nu e asa simplu niciodata.. mai ales cu mine."

Asa e. Stiu. Dar Doamne..nici nu cred c-am cerut prea mult. Adica e prea mult ca vreau sa fie lucrurile simple?! Nu vad de ce. Nu vad cum. Am o stare de-aia simpatica de cateva zile, incat iau in serios si literalmente orice gluma buna sau nebuna. Deprim pe toata lumea in jur.

Voiam doar sa fie lucrurile simple. Totdeauna mi-au placut lucrurile simple. De-aia am incercat sa fiu si sincera, cat de cat. In capul meu de copil prost, credeam ca daca eu sunt sincera cu cel cu care vorbesc, e valabil si viceversa.

Serioos, doar asta voiam. Poate daca stiai ce vrei, nu era asa. Dar ce sa zic, nici eu nu stiu. Desi, pana la urma, nici nu conteaza ce vreau eu.

Tre' sa-mi revin. Cum sa revina lucrurile la normal, cand eu nu revin? Ziceam de tine, dar amandoi stim ca I'm not how I used to be, either. Bine, nici lucrurile n-au mers tocmai roz, ca sa fie bine. Dar ti-am zis sa iti revii, si ti-ai revenit. Poate pana la urma eu sunt aia cu rotitele stricate. Imi ia doar putin mai mult sa le schimb. I will be fine again ! We both will.

"Conversations, hesitations in my mind
You got my conscience asking questions that I can't find..
I'm just waiting, 'cause I heard that this feeling won't last that long."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu