marți, 12 aprilie 2011

Have a nice life. Cause I will :).


"Iubiţi-vă frumos, că mult nu ţine."

Pe principiul asta, stau si ma gandesc. Destept a fost cine a zis asta. Serios. Mi-a luat ceva sa realizez asta. De fapt, acum realizez mai multe lucruri. Cum ar fi si faptul ca (citez) : "exista câţiva care par să ilustreze zicala “pe cine nu laşi să moară, nu te lasă să trăieşti” în sensul că după ce îţi fac o rană, au grijă să vină să-i jupească periodic zganca pentru a fi siguri că mai sângerezi câte un pic la amintirea lor. Azi e da, mâine e sigur nu."

Bai, e bine sa lasi timpul sa treaca. Asa, ai ocazia sa vezi totul la rece. Si te gandesti ca n-a fost totul asa roz cum credeai. Erai tu putin prea plutitor, ca sa vezi clar. Adica, da, au fost avantaje, destul de multe, dar au fost si dezavantaje. Nu mai zic ce si cum si de ce. N-are rost sa ma complic.

Important e altceva. Un lucru foarte simplu, pe care l-as fi realizat mai devreme, daca as fi fost mai lucida. You're just a memory :). Bittersweet, but still a memory :). Iar "eu, deşi mi-am promis în nenumărate rânduri că n-o să-mi mai las inima călcată în picioare şi n-o să mai plâng după nimeni.. n-am reuşit să mă schimb. Sunt tot visătoare, tot uşor naivă… tot campioană în a da a 10-a şansă cuiva."

Pe principiul asta, stau si ma gandesc. Si ghici ce mai fac?! Zambesc. :)

4 comentarii:

  1. Postul tău mi-am amintit de un citat: "My memory of you is better than you."

    Nu mai auzisem până acum de zicala “pe cine nu laşi să moară, nu te lasă să trăieşti”, dar îmi place. Mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De-abia acum am recitit ce-am scris. Aseara eram atat de obosita incat sincer ma mir c-am putut scrie ceva. Voiam sa sterg postarea, dar se pare ca nu-i asa rea precum credeam.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bun postul tau :) Felicitari. In cea mai mare parte ai dreptate.
    E greu sa te schimbi , e greu sa iti schimbi asa de usor mentalitatea si sentimentele , si eu ma chinui de ceva vreme si rezultatele sunt greu vizibile din sfera exterioara.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu zic ca nici nu conteaza asa mult sfera exterioara, atata vreme cand tu esti ala schimbat.
    I wish I could change too :). It would be nice not to give a fuck once in a while :).

    RăspundețiȘtergere