marți, 9 noiembrie 2010

Goodbye, beloved highschool ..

Sunt asa trista. Nu cred ca am putut vreodata sa spun cat de trista am fost. Nu ca acum.
Deja s-au dus mai mult de doi ani din mult prea iubita viata de liceu. In mai putin de doi ani..totul se va sfarsi. In mai putin de doi ani, fiecare va pleca in drumul lui, pentru a-si forma propria viata.
"Highschool is safe and I'm not sure I'm ready for the real world."
In doi ani, toate certurile prostesti, toate propozitiile cu conotatii care pe baieti ii amuza, iar pe fete le rusineaza, vor fi de domeniul trecutului. Vor fi amintiri in albumul liceului. Amintiri pe care multi le vor uita.
Stiu ca e o tampenie..dar episodul de sfarsit de sezon din One tree hill nu ajuta deloc. Vom fi singuri, fara ai nostri, fara sa ne putem baza unul pe altul.
Off.. ignore me. This day wasn't one of the best.

2 comentarii:

  1. Ca "proaspat" studenta..iti pot spune ca nu e chiar atat de rau pe cat pare.Am avut si eu aceleasi temeri..si odata ce am ajuns aici, mi-am dat seama ca mi-e bine..Chiar daca numai poti lega prietenii stranse ca in liceu si chiar daca iti vezi familia din ce in ce mai rar..e frumoasa viata de student. Curaj,fii" barbata">:D<

    RăspundețiȘtergere